Drzewko szczęścia to nazwa robocza, nadana przeze mnie. Bez wątpienia jednak naszyjnik ten przyniesie pomyślność każdemu, kto go założy (bo gustowna biżuteria = większa pewność siebie = skazanie na sukces!). To wysadzane na brzegach drobnymi cyrkoniami cacko z Murrano to niebanalny dodatek, który przykuwa spojrzenia. Połączenie srebra i złota to duet, na który jeszcze parę lat temu bym się nie odważyła. Jak widać, można zestawić ze sobą te dwa kontrastujące żywioły i nie jest to żadne modowe faux pas








Przez dłuższy czas nic tutaj nie publikowałam. Ostatni post pochodzi bodaj z sierpnia zeszłego roku. Powiem tak: studia, studia i jeszcze raz studia. Tryb zdalny okazał się być jeszcze większym pochłaniaczem wolnego czasu niż zakładałam, przez co blogowanie zeszło na dalszy plan. Lecz jak widać jestem, żyję, mam się świetnie :) Blog ma potencjał, a ja mam zamiar go wykorzystać, aby starania Aleksandry, jak i moje nie poszły na marne, gdyż Kolczykowe Cuda to w końcu cząstka naszej duszy!

Czy podoba Wam się ten naszyjnik?

Nasze social media powoli wracają do życia. Zapraszamy na Instagrama (kolczykowe.cuda) oraz Facebooka (kolczykowe cuda blog). W razie wszelkich pytań, oto adres mailowy, na który możecie kierować swoje wiadomości: kolczykowe.cuda@o2.pl. Do napisania!



16 komentarzy:

  1. Pamiętam, że dawniej bardzo lubiłam taką wyrazistą biżuterię, teraz raczej stawiam na delikatną, ale nie będę ukrywać, że akurat ten motyw skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zupełnie na odwrót :) Kiedyś stroniłam od tego typu krzykliwej biżuterii i stawiałam na minimalizm. Z biegiem lat trochę mi się odmieniło i sięgam po odważniejsze dodatki :)

      Usuń
  2. Cudowny naszyjnik! ♥ Trochę przypomina słowiańskie drzewo życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się bez bicia, że nie pomyślałam o tym, ale to faktycznie trafna uwaga!

      Usuń
  3. bardzo ładny i wykonany z należytą dbałością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, mega oryginalny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że jest przepiękne i efektowne! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że ten naszyjnik super się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny naszyjnik, nie sposób "przejść" obok niego obojętnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem raczej fanką takiej konkretnej biżuterii, ale ten naszyjnik bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna biżuteria, bardzo oryginalną

    OdpowiedzUsuń