Minął miesiąc. Czas leci bardzo szybko! Jest to swego rodzaju plus, gdyż nie doskwiera mi szkolna monotonia. Ani się obejrzę, jest już weekend. Z drugiej zaś, perspektywa rozszerzonych języków obcych, która czeka mnie w drugiej klasie, nie jest zbyt zachęcająca. Lubię się uczyć, lecz przeraża mnie osiem godzin angielskiego i tyle samego hiszpańskiego tygodniowo. Czy dam radę? Mam taką nadzieję :) Wakacje przed nami, więc mam sporo czasu, aby się przemóc i zmotywować. Tymczasem, mam dziś dla was inspiracje. Zachęcam do ich przejrzenia. Biżuteria, którą przedstawiam w poście jest piękna!


Ring stacks on considerthewldflwrs.com. http://ift.tt/21DMQWl

The Celestial Studs. http://ift.tt/1RgHtaT

So many tiny dots. Happy Sunday wldflwrs! (at Nashville, Tennessee)

Sprinkles of morning light. ☕️ Rise + shine wldflwrs! (at Nashville, Tennessee)

“Forgot to wear green today, but my nails had my back! Shoutouts to @jakof3ts for the nail polish and @erinabrosey for painting my right hand. #bf4lyfe #stpatricksday #vsco #vscocam #vscogood” by @jillianannette on Instagram http://ift.tt/1MqaXB1

✋🏻

A sliver of Spring. Designing new things for our wldflwrs. (at Nashville, Tennessee)

WLDFLWR ring / now available on considerthewldflwrs.com.

7 days until you can grab one of these little guys in our Nashville storefront + online at considerthewldflwrs.com. (at Consider the Wldflwrs)
Korzystając z dostępnej okazji, pragnę złożyć wam najpiękniejsze życzenia z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy. Mam nadzieję, iż czas ten spędzicie w gronie najbliższej rodziny rozkoszując się magią tych wyjątkowych dni. Wesołego Alleluja kochani!
source: click

5 komentarzy:

  1. Dwa języki na raz? Wyzwanie, ale życzę Ci powodzenia. Rozwój jest ważny!
    Biżuteria ze zdjęć jest piękna, taka delikatna i subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiążę swoją przyszłość z iberystyką lub filologią hiszpańską (wbrew pozorom to nie to samo :P), więc chcąc nie chcąc, sama sobie zgotowałam taki los pisząc się na klasę lingwistyczną. Ale cóż, rozwój jest ważny. Kiedyś myślałam o angielskim, ale coraz więcej ludzi posługuje się tym językiem, a co za tym idzie, jest on dość powszechny. Marzę, by zamieszkać w Andorze. Aby jednak to uczynić, muszę wpierw opanować do perfekcji kataloński.

      Przepraszam, że tak się rozpisałam, ale temat ten wywołuje u mnie sporo emocji. Lubię mówić o przyszłości i planach :)

      Usuń
  2. Prostota to cecha, którą się kieruję w doborze biżuterii.
    Piękne inspiracje.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również kieruję się minimalizmem zarówno w doborze biżuterii, jak i w innych dziedzinach życia.

      Usuń
  3. Piękna biżuteria. Ja również doceniam prostotę :) Do pierścionków które pokazałaś pasowałaby mi złota bransoleta, uwielbiam takie proste połączenia. Fajny wybór ma sklep Kingy, myślę że każdy znajdzie coś dla siebie :) https://kingy.pl/zlote-bransoletki-28

    OdpowiedzUsuń